  • 1. Data: 2004-02-17 12:27:42
    Temat: Ulga Remontowa
    Od: Willo <w...@w...pl>

    Czy ja mogę sobie odpisać od podatku wydatki na remont mieszkania, jeżeli nie jestem
    jego właśicielem? Podobno jest taka możliwość jeżeli podpiszę stosowną umowę - umowę
    użyczenia lokalu bądź jego części!!! Czy to prawda???? Wlaścicielem mieszkania jest
    mój ojciec!!!
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-17 17:23:26
    Temat: Re: Ulga Remontowa
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Użytkownik Willo <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c0t1bu$6b6$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
    stosowną umowę - umowę użyczenia lokalu bądź jego części!!! Czy to
    prawda???? Wlaścicielem mieszkania jest mój ojciec!!!
    Tak oczywiście, pod warunkiem że posiadasz własne dochody i możesz
    oświadczyć, że jesteś na własnym utrzymaniu. Zawierasz wtedy umowę użyczenia
    z ojcem i po sprawie. Możesz odliczać.
    Pozdrawiam
    Teresa