  • 1. Data: 2005-09-25 09:42:36
    Temat: czy to jest zgodne kupic drozej taniej sprzedac ?
    Od: "Martino" <b...@p...onet.pl>

    teoretycznie:
    naprawialem komus samochod i przez przypadek uszkodzilem inna czesc - czy w
    ramach rekompensaty moge ja kupic na f vat za 400 a koncowemu uzytkownikowi
    sprzedac na f vat za 1 zl ?

  • 2. Data: 2005-09-27 09:59:05
    Od: marcin <b...@g...com>

    i jak nikt nie pomoze ?

  • 3. Data: 2005-09-27 10:16:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    marcin napisał(a):
    > i jak nikt nie pomoze ?

    Możesz tak zrobić.
    I co lepiej Ci z tym? ;-)

  • 4. Data: 2005-09-27 21:47:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Sep 2005, Martino wrote:

> [...]
    > ramach rekompensaty moge ja kupic na f vat za 400 a koncowemu uzytkownikowi

    ...a nie możesz jej uznać po prostu za koszt owej usługi ?
    Zakup jak zakup (jako materiał), sprzedaży nie ma (bo nie ma),
    ew. na f-rze opisać że "wymieniono część uszkodzoną przy naprawianiu"...
    Coś źle zrozumiałem czy źle myślę ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)