  • 1. Data: 2005-07-12 10:10:05
    Temat: czy trzeba odliczac kwote wolna??
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Witam:)
    Pytanie jak w temacie: czy pracownik pracujacy na etacie musi zlozyc swojemu
    pracodawcy pit-2 aby ten odliczal mu kwote wolna od podatku?? Czy pracownik
    moze ta kwote odliczyc sobie dopiero na koniec roku podatkowego w
    rozliczeniu rocznym??
    Pozdrawiam:-)

  • 2. Data: 2005-07-12 10:29:46
    Temat: Re: czy trzeba odliczac kwote wolna??
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kurka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam:)
    > Pytanie jak w temacie: czy pracownik pracujacy na etacie musi zlozyc
    > swojemu
    > pracodawcy pit-2 aby ten odliczal mu kwote wolna od podatku??

    Nie musi - oświadczenie o uldze podatkowej jest wolą pracownika

    TAK

    MB

    księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS

  • 3. Data: 2005-07-12 13:18:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Kurka wrote:

> [...]
    > swojemu pracodawcy pit-2 aby ten odliczal mu kwote wolna od podatku??
    > Czy pracownik moze ta kwote odliczyc sobie dopiero na koniec roku

    Odpowiedź dostałeś. Ja dodam tylko, ze pierwsza myśl, która przychodzi
    pracodawcy do głowy, gdy pracownik nie chce złożyć PIT-2 brzmi: "On
    prowadzi działalność gospodarczą"

  • 4. Data: 2005-07-14 10:47:19
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości