  • 11. Data: 2003-09-22 21:13:33
    Temat: Re: Re: czymoge wystawic paragon a pieniadze dostawac w ratach w...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Sep 2003, elena wrote:

    >+ Co to znaczy BTW? Czy będziesz uprzejmy mnie objasnić?

    ByTheWay. Coś w stylu "przy okazji".

    >+ W PK mozna wszystko to co w KPiR (a nawet więcej)z wyjątkiem
    >+ utożsamiania kosztu z wydatkiem.

    Acha :)
    Znaczy: można uznać przychód *w momencie wystawienia faktury*
    (już nie pamiętam czy cytowałem przepis) ? Jeśli tak, to
    po co się wikłać w "rozliczenia przyszłych okresów",
    bo o to poszło AFAIR[1]...
    ;)

    [1] AsFarAsIRemember - o ile dobrze pamiętam (niedosłownie)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 12. Data: 2003-09-24 14:53:37
    Temat: Re: Re: Re: czymoge wystawic paragon a pieniadze dostawac w rata...
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    > bo o to poszło AFAIR[1]...
    > ;)
    > [1] AsFarAsIRemember - o ile dobrze pamiętam (niedosłownie)

    Pytałeś o różnice między KPiR a PK więc odpowiedziałam na to pytanie nie wiążąc go z
    poprzednim.
    :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 13. Data: 2003-09-24 15:47:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003, elena wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Pytałeś o różnice między KPiR a PK więc odpowiedziałam
    >+ na to pytanie nie wiążąc go z poprzednim.

    Och, ale mi to samo pytanie zadane bez związku z poprzednim
    też nie pasuje do twojej odpowiedzi :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2003-09-24 17:04:08
    Temat: Re: Re: Re: Re: czymoge wystawic paragon a pieniadze dostawac w ...
    Od: elena <e...@g...pl>

    > On Wed, 24 Sep 2003, elena wrote:
    > [...]
    Przychód zawsze (z niewielkimi podmiotowymi wyjątkami) wpływa na wynik w momencie
    wystawienia faktury z wyłączeniem sytuacji kiedy tenże przychod jest rozliczany w
    czasie.
    > [...]
    > Och, ale mi to samo pytanie zadane bez związku z poprzednim
    > też nie pasuje do twojej odpowiedzi :)

    Uprzejmie odpowiadam, ze nie mam aspiracji aby sprawiać żeby Ci cokolwiek pasowało :)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 15. Data: 2003-09-24 17:28:36
    Od: elena <e...@g...pl>

> [...]
    > [...]
    > [...]
    > Och, ale mi to samo pytanie zadane bez związku z poprzednim

    Zwracam honor, zle zrozumialam mysl autora watku. Sadzilam ze platnosc otrzymuje z
    gory. Co mu daje wystawienie faktury z góry? Dziala na swoja niekorzysc.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 16. Data: 2003-09-24 17:53:46
    Od: elena <e...@g...pl>

    :))) I jeszcze przepraszam, bardzo nieuważnie czytam, ale namieszałam!
    Dzięki Twoim odpowiedziom wreszcie się zatrzymałam i zastanowiłam :) Jestem pełna
    uznania, ja bym z kimś takim jak ja nie rozmawiała :)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 17. Data: 2003-09-24 21:06:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003, elena wrote:
    [...]
    >+ Zwracam honor, zle zrozumialam mysl autora watku.
    >+ Sadzilam ze platnosc otrzymuje z gory.

    To na skutek naszych dyskusji o związku świą.. wróć, PK
    nad KPiR i odwrotnie :) zaginął związek dyskusji z brakiem
    związku z VATem który był celem pierwotnym :)

    >+ Co mu daje wystawienie faktury z góry?
    >+ Dziala na swoja niekorzysc.

    ..."chyba że"... (to wybitnie krótki cytat z ustawy :)).
    Autor pytania szuka guza w ten sposób, że wiedząc iż
    dnia wejścia do UE (1.V.2004) nastąpią zmiany stawek
    VAT na niektóre usługi, chce sprzedać własną produkcję
    na pół roku naprzód :) - jak np. odbiorca jest "zw."
    to różnica jest wymierna.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 18. Data: 2003-09-24 21:31:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003, elena wrote:
    [...]
    >+ Jestem pełna uznania,

    Nie smaruj mi tak, bo jeszcze na czymś się pośliznę :> !

    pozdrowienia :) Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 19. Data: 2003-09-25 08:31:53
    Od: elena <e...@g...pl>

    > On Wed, 24 Sep 2003, elena wrote:
    > [...]
    > Nie smaruj mi tak, bo jeszcze na czymś się pośliznę :> !
    > pozdrowienia :) Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    I staraj sie człowieku być miły i pełen uznania dla innych, to potraktują z ironia i
    nonszalancją ...... ech :(

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 20. Data: 2003-09-25 10:15:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2003, elena wrote:
    [...]
    >+ > Nie smaruj mi tak, bo jeszcze na czymś się pośliznę :> !
    [...]
    >+ I staraj sie człowieku być miły i pełen uznania dla innych,
    >+ to potraktują z ironia i nonszalancją ...... ech :(

    Bez przesady poproszę, ironia była pod moim adresem :)
    Nie psuj sobie dnia, naprawdę !
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)