  • 1. Data: 2005-03-15 09:15:12
    Temat: data chorobowego w Platniku
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    witam
    :)
    biedze sie wlasnie nad papierami do ZUS
    :(
    mojemu pracownikowi zdarzylo sie zachorowac na 3 tygodnie
    przy wypelnianiu ZUS RSA za luty
    wpisalem date 21-28 luty 8 dni zasilku chorobowego
    mniej wiecej wyliczylem i wpisalem wyplacony zasilek chorobowy
    ale wyskakuje mi komunikat o bledzie
    ktorego nie rozumie
    a co wazniejsze
    nie moge sie pozbyc KOMUNIKATU o nim
    :)
    o co chodzi
    co zrobilem zle
    ?
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

    Nr błędu 164002101
    Nazwa: Podany okres nie może dotyczyć przyszłości w stosunku do okresu
    rozliczeniowego

    OPIS :Podany okres nie może dotyczyć przyszłości w stosunku do okresu
    rozliczeniowego wskazanego w Identyfikatorze raportu. Data Do w okresie
    świadczenia / przerwy może być co najwyżej ostatnim dniem okresu
    rozliczeniowego z Identyfikatora raportu. Jeśli miesiąc w Dacie Do jest
    większy od miesiąca z Identyfikatora raportu to przyjmuje się, że Data Do
    dotyczy poprzedniego roku.

  • 2. Data: 2005-03-15 09:42:36
    Temat: Re: data chorobowego w Platniku
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

> [...]