  • 1. Data: 2004-03-01 19:39:50
    Temat: decyzja w sprawie nr NIP i VAT 5
    Od: "daryusz" <d...@g...pl>

    Witam miłośników :-)

    Mam taki (nie)wielki kłopot dotyczący spółki cywilnej. Zawarłem umowę spółki,
    wypełniłem formularze NIP 2, NIP D, VAT R, VAT 6, złożyłem je u naczelnika
    urzędu skarbowego i postanowiłem czekać na dwie rzeczy:
    1. decyzję w sprawie nadania NIP (art.3 ust.2 ustawy o zasadach ewidencji i
    identyfikacji podatników i płatników);
    2. potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego (art.9 ust.2 ustawy o podatku od
    towarów i usług...).

    To drugie przyszło po 4 dniach od momentu złożenia formularzy. A na to
    pierwsze czekam do dnia dzisiejszego. Czy jest szansa, że przyjdzie?

    Formularze składane były 15 stycznia 2004 roku.

    daryusz

  • 2. Data: 2004-03-02 11:58:33
    Temat: Re: decyzja w sprawie nr NIP i VAT 5
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    daryusz wrote:

> [...]
    >
    > To drugie przyszło po 4 dniach od momentu złożenia formularzy. A na to
    > pierwsze czekam do dnia dzisiejszego. Czy jest szansa, że przyjdzie?

    Jest...choc rzeczywiscie jest juz dosc pozno...

    A do tego czasumozesz poslugiwac sie numerem tymczasowym - jest nim REGON

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-02 16:11:44
    Od: "daryusz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bosz napisał:

    > A do tego czasumozesz poslugiwac sie numerem tymczasowym - jest nim REGON
    >
    > Boguslaw

    A nie mogę posługiwać się tym NIP-em, który podali na formularzu VAT 5?
    Zawsze wydawało mi się, że NIP nadawany jest w drodze decyzji a ja decyzji
    nie otrzymałem a mam NIP (tzn. spółka ma).

    daryusz

  • 4. Data: 2004-03-02 16:35:06
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    daryusz wrote:

> [...]
    > Zawsze wydawało mi się, że NIP nadawany jest w drodze decyzji a ja decyzji
    > nie otrzymałem a mam NIP (tzn. spółka ma).

    mnie tez sie tak wydawalo...
    Nie wiem co siestalo

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-03-02 17:07:16
    Od: "daryusz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bosz napisał:

    [...]

    [...]

    [...]

    > mnie tez sie tak wydawalo...
    > Nie wiem co siestalo

    [...]

    A jakbym tak pofatygował się do naczelnika i wyleciał z tekstem: "Przyszedłem
    po decyzję"?
    A może lepiej byłoby zastosować od razu art.141 par.1 pkt 1 Ordynacji.
    A może ja nie dostanę już tej decyzji bo jakieś przepisy uległy zmianie?

    daryusz

  • 6. Data: 2004-03-02 18:55:42
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    daryusz wrote:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > A jakbym tak pofatygował się do naczelnika i wyleciał z tekstem:

    Naczelnik jest "organem" a sprawy zalatwiaja Mile panie w US.
    Najprosciej jest isc do milej pani w US i zapytac.

    Boguslaw