  • 1. Data: 2008-06-03 20:05:58
    Temat: deklaracja VAT-7 a google
    Od: <s...@a...pl>

    Dochody z google adsense nie podlegają VAT. Czy kwotę z wystwionej faktury
    wykazuje się gdzieś w deklaracji VAT7?

  • 2. Data: 2008-06-03 20:19:37
    Temat: Re: deklaracja VAT-7 a google
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dochody z google adsense nie podlegają VAT. Czy kwotę z wystwionej faktury
    > wykazuje się gdzieś w deklaracji VAT7?

    Poz. 21
    "Dostawa towarów oraz świaczenie usług, poza terytorium kraju"

  • 3. Data: 2008-06-03 20:49:35
    Od: <s...@a...pl>

    > Poz. 21
    > "Dostawa towarów oraz świaczenie usług, poza terytorium kraju"

    Tak mi też wychodziło, ale zastanowił mnie nagłówek częsci C deklaracji, czy nie
    powinienem go czytać "rozliczenie transakcji podlegajacych opoddatkowaniu
    wykonywanych poza terytorium kraju". Wówczas w poz. 21 by się nie wpisywało. Ale
    widać szukam dziury w całym :)