  • 1. Data: 2004-06-16 09:29:24
    Temat: deklaracja VAT7 - która ?
    Od: "mczuz" <m...@o...pl>

    Znajoma księgowa powiedziała, że VAT7(8) który miał obowiązywać od maja jest
    już nie aktulany i żę będą zmiany.Ktoś coś wie ??

    mczuz

  • 2. Data: 2004-06-16 11:59:49
    Temat: Re: deklaracja VAT7 - która ?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 16 Jun 2004 11:29:24 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, mczuz napisał(a):

    > Znajoma księgowa powiedziała, że VAT7(8) który miał obowiązywać od maja jest
    > już nie aktulany i żę będą zmiany.Ktoś coś wie ??
    >
    > mczuz

    Nowy druk na stronach MF.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-06-16 13:35:20
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy druk na stronach MF.

    To znaczy gdzie?

    Znalazłem jedynie VAT7(8), a jeszcze dzisiaj w urzędzie skarbowym rozdawali
    'najświeższe' 8-mki.

    ???

    pozdrawiam
    lukasz kaliński

  • 4. Data: 2004-06-16 15:48:12
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    strona MF - akty prawne są tam rozporządzenia dotyczące deklaracji....
    VAT-7 (8) został zamieniony na VAT-7 (8) :)
    zmiana polegała na wykresleniu słowa "nowych" (opis przy 12)

    pozdrawiam
    Alex