  • 1. Data: 2004-02-18 12:17:58
    Temat: dla specjalistow od ksiazki przychodow i rozchodow
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Mam takie pytanie

    Do ksiazki wpisuje sie koszty poniesione, czy jest to rownoznaczne z
    zaplaceniem ???
    Czy faktury, zys w miesiacu otrzymania naliczenia ...

    ata

    --
    moje nowe konto a...@e...pl

  • 2. Data: 2004-02-18 13:45:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, ata wrote:

    >+ Mam takie pytanie
    >+
    >+ Do ksiazki wpisuje sie koszty poniesione, czy jest to
    >+ rownoznaczne z zaplaceniem ???

    Czekaj. Zapoznałaś się już z pojęciami "memoriałowo" i "kasowo" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-19 08:10:47
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Czekaj. Zapoznałaś się już z pojęciami "memoriałowo" i "kasowo" ?

    No własnie, zapomniałam napisac, oczywiscie chodzi o metode memoriałowoa !!
    Znam róznice, czytam wlasnie protokol pokontrolny z US i tam zarzucaja ze
    skladki ZUS pracownicze nie sa kosztem uzyslkania przychodu poniewaz nie
    zostały zaplacone ....??
    Przy metodzie memorialowej na KP ....powołujac sie na art 22.punkt 4 ustawy
    o pdof .....wiec sie zaczelam zastanawiac ....

    ata