  • 1. Data: 2002-09-08 19:02:35
    Temat: do szanownych grupowiczów
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    i - mała prośba (wniosek, sugestia) dajmy odpór chamstwu niejakiego G. N. i
    jego klonom. Postawmy tamę na wypowiedzi osoby - delikatnie mówiąc - mającej
    trudności w rozumiemiu rzeczywistości.

    Ps.
    Mógłbym to nazwać bardziej brutalnie. Ale - nie będę zniżał się poziomu -0
    prezentowanego przez niejakiego G. N. i jego klony.

  • 2. Data: 2002-09-08 19:25:13
    Temat: Re: do szanownych grupowiczów
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Sławomir Malibo wrote:
    > Witajcie,
    > i - mała prośba (wniosek, sugestia) dajmy odpór chamstwu niejakiego G. N....

    Na abuse już poszło - zobaczymy, czy to coś da. Jak na razie wrzuciłem
    palanta do kf i Tobie też radzę ;))

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-09-08 19:25:55
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Tak zrobiłem, ale dajmy odpór takim ignorantom, nawiedzonym oszołomom!

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-09-08 21:23:49
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Sławomir Malibo wrote:
    > Tak zrobiłem, ale dajmy odpór takim ignorantom, nawiedzonym oszołomom!

    Jak reagujesz w jakikolwiek sposób, to właśnie robisz to o co im chodzi.
    Zastanawiam się, czy oprócz abuse nie wysłać jeszcze Fwd do
    Prokuratury (za mniejszego kalibru obrazy głowy państwa ludziki mieli
    kłopoty). Dałoby się im jakąś pożyteczną robotę ;) za nasze podatki
    (coby było nie całkiem NTG ;))) )

  • 5. Data: 2002-09-09 20:26:44
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Też to rozważałem. I nie wykluczone, że takie zawiadomienie złoże.

  • 6. Data: 2002-09-10 13:50:42
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Sławomir Malibo wrote:
    > Też to rozważałem. I nie wykluczone, że takie zawiadomienie złoże.
    A czy ktoś z Szacownego Grona Userów pspp podjąłby się wskazania
    właściwej terytorialnie Prokuratury?? :)

  • 7. Data: 2002-09-10 20:47:02
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > A czy ktoś z Szacownego Grona Userów pspp podjąłby się wskazania
    > właściwej terytorialnie Prokuratury?? :)

    A kto wie kim on jest?
    To że nadaje z kafejki z Jeleniej Góry to pikuś.
    Tam każdy może wejść i pisać co chce