  • 1. Data: 2005-01-19 12:05:00
    Temat: dochody za granicą a rozliczenie roczne
    Od: agif <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktos wie czy trzeba wypelniac PIT roczny jak w 2004 r nie mialo sie
    zadnych dochodow w Polsce caly rok przebywalo sie za granicą, przebywa sie
    nadal /Anglia/ i tam uzyskalo sie legalny, opodatkowany dochod przez kilka
    miesiecy.
    Dzwonilam do US gdzie powiedziano mi ze nie trzeba w takim przypadku
    skladac PIT rocznego a w internecie czytam co innego.
    Kto wie jak jest rzeczywiscie? Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2005-01-19 12:42:56
    Temat: Re: dochody za granicą a rozliczenie roczne
    Od: "my way" <n...@o...pl>

    Użytkownik "agif" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skladac PIT rocznego a w internecie czytam co innego.
    > Kto wie jak jest rzeczywiscie? Prosze o pomoc.

    US mają rację (tym razem) ;)))
    poszukaj sobie na stronce www.mf.gov.pl
    ZG/4150/21/JWR/2004
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-01-19 19:03:13
    Od: agif <a...@p...onet.pl>

    A co Ty na to

    http://gofin.pl/podp.php/225/990/51243/?PHPSESSID=05
    75ac4389696cf2e8be4ed8b9bb8528

  • 4. Data: 2005-01-20 15:07:19
    Od: "my way" <n...@o...pl>

    > A co Ty na to

    http://gofin.pl/podp.php/225/990/51243/?PHPSESSID=05
    75ac4389696cf2e8be4ed8b9bb8528

    Moim zdaniem decyduje miejsce zamieszkania - Twoim jest Wlk. Brytania. Plus
    nieosiąganie dochodów w RP.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-01-21 23:15:19
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    a ja mam pytanko, jesli w polsce trzeba zaplacic podatek od dochodow
    zagranica, to jak odlicza sie zagraniczny zus? wg jakich zasad?

    czy tak jak u nas calosc z wyjatkiem ubezpieczenia zdrowotnego od dochodu, a
    skladke zdrowotna od podatku?

  • 6. Data: 2005-01-24 12:45:42
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <css23g$set$1@atlantis.news.tpi.pl>, gosc wrote:
> [...]
    > zagranica, to jak odlicza sie zagraniczny zus? wg jakich zasad?
    >
    > czy tak jak u nas calosc z wyjatkiem ubezpieczenia zdrowotnego od dochodu, a

    Myslisz ze gdzie indziej tez maja teki pieprznik jak u nas ?
    Dostaniesz wszystko jak na patelni, spokojnie. Oni to cwiczyli przez
    lata. I tak nie mozesz ozenic zagranicznych dochodow i kosztow z
    naszymi. Co dales tam - mozesz tylko stamtad odebrac.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl