  • 1. Data: 2005-02-23 12:51:01
    Temat: Re: dochody ze stypendiów na studiach
    Od: "Przetarg" <p...@p...pl>

> [...]
    > wyrównaniem za miesiesiące od października do grudnia) dostaje stypendia
    > uczelni, jedno to naukowe wraz z zwrotem za akdmeik to kwota 160 zł i
    > naukowe 200zł łącznie ten dochód to 360zł. I moje pytanie brzmi czy musze
    > się z tej kasy jakoś rozlicyzć z Urzedem Skarbowym?? Ostatnio słyszałem
    > gdzieś w telewizji że jeżeli kwota przewyższa 300zł to tak. Teraz nie wiem
    > czy mam się z tego rozliczać (nie ma żadnych innych dochodów, nie pracuje,
    > tylko te stypendia), czy mam pobrać jakiś pit z uczelni z tymi dochodami?
    > Będe wdzięczny za odpowiedzi w tej kwestii.
    Wczoraj rozliczałem osobe która miala stypendium i staż. Jeżeli w miesiącu
    suma stypendium nie przekroczyła 380zł to nie płacisz podatku. U niej w
    jednym miesiacu przekroczyła, ale staż miała przez 8 miesiecy wiec i tak
    zwrócą jej 100zł:)

  • 2. Data: 2005-03-04 12:36:09
    Temat: dochody ze stypendiów na studiach
    Od: "morfi" <dubh@[tegoniema]gazeta.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!

    Mam pytanie odnośnie zrozliczenia podatkowego. Otóż co miesiąc od grudnia (z
    wyrównaniem za miesiesiące od października do grudnia) dostaje stypendia z

    Pozdrawia Jakub.