  • 1. Data: 2006-09-01 08:56:58
    Temat: dokument "prawo do lokalu"
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Witam, Czy może mi ktoś wyjaśnić jak wygląda
    "dokument potwierdzający uprawnienie do korzystania z lokalu lub
    nieruchomości, w której znajduje się siedziba, np. akt własności, umowa
    cywilnoprawna" do zarejestrowania DG w US. Mam wypis aktu notarialnego
    umowy sprzedaży mieszkania( jako właściciel), ale mam wątpliwości. Google
    nie podają niczego
    konkretnego,a do US nie mogę się dodzwonić.
    Druga prośba czy ktos widział przykład wypełnionego VAT-R dla
    rozpoczynajacych dg? Chyba dobrze wypełnione ale chciałam sprawdzzić
    zwłaszcza metodę kasową
    pozdrawiam TMK

  • 2. Data: 2006-09-01 09:13:12
    Temat: Re: dokument "prawo do lokalu"
    Od: Schwester <j...@c...com>

    TMK napisał(a):
> [...]
    > cywilnoprawna" do zarejestrowania DG w US. Mam wypis aktu notarialnego
    > umowy sprzedaży mieszkania( jako właściciel), ale mam wątpliwości. Google

    Pewnie wystarczy. Ja jak się rejestrowałem to nawet tego nie sprawdzali

    --
    Schwester

  • 3. Data: 2006-09-01 09:43:45
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    Google

    > Pewnie wystarczy. Ja jak się rejestrowałem to nawet tego nie sprawdzali
    W urzędzie miasta w Krakowie nie, ale do US potrzebuje ksero dokumentu i
    mam kilkanaście kartek kserować> nei chodzi o koszt tylko chyba powiniem być
    jakiś prosty 1 stronicowy dokument tylko skąd

  • 4. Data: 2006-09-01 10:01:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    TMK wrote:

> [...]
    > mam kilkanaście kartek kserować> nei chodzi o koszt tylko chyba
    > powiniem być jakiś prosty 1 stronicowy dokument tylko skąd

    Wypis z księgi wieczystej? Ale to z kolei kosztuje.

  • 5. Data: 2006-09-01 10:48:49
    Od: Schwester <j...@c...com>

    TMK napisał(a):

    > W urzędzie miasta w Krakowie nie, ale do US potrzebuje ksero dokumentu i
    > mam kilkanaście kartek kserować> nei chodzi o koszt tylko chyba powiniem być
    > jakiś prosty 1 stronicowy dokument tylko skąd

    Pisałem o Urzędzie Skarbowym Kraków-Podgórze

    --
    Schwester

  • 6. Data: 2006-09-01 20:26:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Sep 2006, TMK wrote:

    > ale do US potrzebuje ksero dokumentu i
    > mam kilkanaście kartek kserować> nei chodzi o koszt tylko chyba powiniem być
    > jakiś prosty 1 stronicowy dokument tylko skąd

    IMVHO na 1. stronie aktu jest wszystko co trzeba. Ew. jeszcze ostatnia...
    Nie wystarczy im?

    pzdr, Gotfryd