    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dokument "prawo do lokalu"
    Date: Fri, 1 Sep 2006 10:56:58 +0200

    Witam, Czy może mi ktoś wyjaśnić jak wygląda
    "dokument potwierdzający uprawnienie do korzystania z lokalu lub
    nieruchomości, w której znajduje się siedziba, np. akt własności, umowa
    cywilnoprawna" do zarejestrowania DG w US. Mam wypis aktu notarialnego
    umowy sprzedaży mieszkania( jako właściciel), ale mam wątpliwości. Google
    nie podają niczego
    konkretnego,a do US nie mogę się dodzwonić.
    Druga prośba czy ktos widział przykład wypełnionego VAT-R dla
    rozpoczynajacych dg? Chyba dobrze wypełnione ale chciałam sprawdzzić
    zwłaszcza metodę kasową
    pozdrawiam TMK