  • 1. Data: 2003-06-01 09:13:52
    Temat: dolna granica ewidencjonowania przychodów z banku
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy jest jakaś dolna granica poniżej której nie trzeba ewidencjonować
    przychodów z tytułu odsetek bankowych ?

    ponieważ na rachunku firmowym trzymam pieniądze tylko okazjonalnie, mam
    naliczane odsetki 3-5 groszy
    czy należy je ewidencjonować ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-01 21:45:54
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bbcg65$hvj$...@f...acn.pl,
    niejaki(a): plusz z adresu <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):
> [...]
    > przychodów z tytułu odsetek bankowych ?
    >
    > ponieważ na rachunku firmowym trzymam pieniądze tylko okazjonalnie,

    Wszystkie bez wyjątku jak również koszty prowadzenia rachunku firmowego
    jeśli takowe są .
    Nie ma żadnych limitów .

    POZDR.
    oporek2