  • 1. Data: 2002-12-09 19:57:23
    Temat: drukarka fiskalna - czy samodzielny ŚT??
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    no właśnie - jest czy też powinnam utworzyć z tego zestaw z komputerem (a
    przy okazji czy oprogramowanie też zwiększa wartość takiego zestawu i
    czytnik kodów, czy też nie?

    Przy okazji - jak technicznie zaksiegować ulgę na zakup drukarki fiskalnej -
    pozostałe przychody operacyjne??

    MP

  • 2. Data: 2002-12-10 01:17:06
    Temat: Re: drukarka fiskalna - czy samodzielny ŚT??
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Dec 2002, Magdip wrote:
    [...]
    >+ przy okazji czy oprogramowanie też zwiększa wartość takiego zestawu

    Ostatnio po takim pytaniu to niemal pióra latały....
    Sugeruję że opinie grupowiczów mogą być podzielone :[

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który Win OEM wliczył do wartości ŚT ale głowy nie daje...)

  • 3. Data: 2002-12-10 08:36:46
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdip" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > no właśnie - jest czy też powinnam utworzyć z tego zestaw z komputerem

    a czy taka drukarka potrafi samodzielnie spełniac wszystkie swoje funkcje
    a dodatkowo można (ma możliwość) ja podłączyć do kompa i tam słać dane ?

    > przy okazji czy oprogramowanie też zwiększa wartość takiego zestawu

    czyli soft jest oddzielnie na dyskietce a jak jest wystawiona faktura na
    kase i soft czy tylko na kase ?

    > czytnik kodów, czy też nie?

    no jest to na pewno urządzenie "wejścia" dla tej kasy i powinno "pójść za
    kasą" tak jak mycha "za kompem" :))

    Sark

  • 4. Data: 2002-12-10 08:37:41
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > Ostatnio po takim pytaniu to niemal pióra latały....

    :)))))))

    Sark