  • 1. Data: 2005-03-06 21:28:33
    Temat: dwa x RSa dla jednego pracownika ??
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam
    mam taka watpliwosc- pracownikowi skonczyla si e3 miesieczna umowa
    powiedzmy 18, 19 podpisalem na czas nieokreslony
    teraz robie zus za luty i nie za bardzo wiem jak zrobic wyplate, zeby
    zus sie zgadzal
    teretycznie zrobilem dwie listy wyplat do 18 i od 19 do konca lutego i
    wszsytko sie fiansowo zgadza tylko po wprowadzeniu danych do platnika
    program sygnalizuje blad ze w jednej dra nie mozewystepowac dwa razy rsa
    na ta sama osobe ...

    jak to rozgryzc ?

    rafal
    ps.( prgram ktorym sie wspomagam to gratyfikant)

  • 2. Data: 2005-03-06 21:34:42
    Temat: Re: dwa x RSa dla jednego pracownika ??
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia rafal <r...@n...com.pl>
    wystukal[a]:
> [...]
    > platnika program sygnalizuje blad ze w jednej dra nie
    > mozewystepowac dwa razy rsa na ta sama osobe ...

    No tak.. gratyfikat nie potrafi zlaczyc dwóch umów (jezeli sa w polowie
    miesiaca dzielone). Najlepiej przy robieniu wyplaty jedna wyzerowac, a w
    drugiej wpisac calosc miesiaca (tylko trzeba sprawdzic kup i kwote wolna
    od podatku).

    A co do platnika - chodzilo pewnie o rca - to nalezy poprawic to -
    zrobic tylko jedno na jedna osobe, czyli zsumowac wyplaty (podstawy) i
    wpisac jako jednosc. To tak samo jak ktos ma wyplaty dwa razy w
    miesiacu - wtedy sie sumuje to i jako jednosc do platnika wpisuje.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #