  • 1. Data: 2003-01-21 07:54:35
    Temat: działalność edukacyjna - zwolnienie z VAT-u ???
    Od: "Sosik" <p...@w...pl>

    Witam,

    zakładam szkołę języków obcych - wyczytałem że: PKWiU 80.42.2 "usługi w
    zakresie pozostałych form kształcenia" - zwolnione z VAT - i teraz moje
    lamerskie pytanie:

    czy to znaczy:
    - że wszystkie wydatki, czynsze, opłaty i inne księguje kwotą brutto jako
    koszt ??
    - że nie mam możliwości odliczenia VAT ??
    - a co ze środkiem trwałym - czy moge występować o zwrot VAT ??? (a jak
    będzie poniżej 3500 zł)

    i czy to dobrze że jestem zwolniony z VAT czy źle ??? :))

    z góry dziękuje za odpowiedzi
    pozdrufka
    Przemek

  • 2. Data: 2003-01-21 09:39:18
    Temat: Re: działalność edukacyjna - zwolnienie z VAT-u ???
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sosik" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > czy to znaczy:
    > - że wszystkie wydatki, czynsze, opłaty i inne księguje kwotą brutto jako

    Tak

    > - że nie mam możliwości odliczenia VAT ??

    Tak
    Nie ma Pan.

    > - a co ze środkiem trwałym - czy moge występować o zwrot VAT ??? (a jak
    > będzie poniżej 3500 zł)

    Nie.

    > i czy to dobrze że jestem zwolniony z VAT czy źle ??? :))

    Nie ma Pan na to wplywu - zwolniony i koniec- kropka..

    Boguslaw