  • 1. Data: 2003-01-21 07:40:32
    Temat: Odliczenie nauki niepracujacej zony
    Od: "Konsul" <p...@p...fm>

    Witam serdecznie!
    W informacji US nie poradzili mi konkretnie, wiec pytam Was. Czy moge
    skorzystac z odpisu od podatku kosztow poniesionych na odplatne ksztalcenie
    zony. Zona nigdy jeszcze nie pracowala, konczy wlasnie liceum, na ktore ja
    wykladam pieniadze zarobione z DG. Chcielibysmy rozliczyc sie wspolnie.
    Dzieki wielkie za dobre rady i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-01-21 09:57:06
    Temat: Re: Odliczenie nauki niepracujacej zony
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Konsul" <p...@p...fm> wrote in message
    > Witam serdecznie!
    > W informacji US nie poradzili mi konkretnie, wiec pytam Was.

    Bo pewnie pan niekonkretnie zapytal...

    > Czy moge
    > skorzystac z odpisu od podatku kosztow poniesionych na odplatne
    ksztalcenie
    > zony.

    Pan ?
    NIE !!!

    > Zona nigdy jeszcze nie pracowala, konczy wlasnie liceum, na ktore ja
    > wykladam pieniadze zarobione z DG. Chcielibysmy rozliczyc sie wspolnie.

    A to co innego.
    WSPOLNIE mozecie odliczyc (wg mnie).
    Bo zona jest tez podatnikiem, i to ONA odlicza...
    A ze nei miala dochodu - ine szkodzi - przeciez ma meza..
    > Dzieki wielkie za dobre rady i pozdrawiam
    > Marcin

    Pozdrowienia (dla zony tez)

    Boguslaw