  • 1. Data: 2006-01-02 17:26:36
    Temat: działanośc na wychowawczym
    Od: "Anna Hellsztein" <x...@p...onet.pl>

    Witam,
    urodziłam dziecko, aktualnie jestem na urlopie maciezynskim. Czy bede mogla
    na urlopie wychowawczym załozyc dzialalnosc gospodarczą (to bedzie moja
    pierwsza firma)? Jezeli tak to jak bedzie wyglada sytuacja z oplacaniem
    skladek?

    Bardzo proszę o pomoc
    --
    Anna Hellsztein

  • 2. Data: 2006-01-02 19:56:37
    Temat: Re: działanośc na wychowawczym
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Anna Hellsztein" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mogla na urlopie wychowawczym załozyc dzialalnosc gospodarczą (to bedzie
    > moja pierwsza firma)? Jezeli tak to jak bedzie wyglada sytuacja z

    trzeba płacić w pełnej wysokości, o ile nigdzie nie pracujesz za płacę
    minimalną

  • 3. Data: 2006-01-02 21:59:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba płacić w pełnej wysokości, o ile nigdzie nie pracujesz za płacę
    > minimalną

    A promocja?

    Pozdrawiam
    SDD