  • 1. Data: 2003-03-10 11:07:34
    Temat: dziwne, podatek gruntowy w tym roku
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Przyszlo wlasnie wezwanie do zaplacenia podatku. Na kwote 16 zl za caly
    rok !!!

    Dziwie sie, bo w zeszlym roku placilem okolo 76 zl. Na dodatek w tym
    roku mam jakas ulge za tereny gorskie. A dzialka 10km od Krakowa ;)

    Co tu sie dzieje ?

  • 2. Data: 2003-03-10 12:32:51
    Temat: Re: dziwne, podatek gruntowy w tym roku
    Od: "Margot" <t...@n...onet.pl>

    > Dziwie sie, bo w zeszlym roku placilem okolo 76 zl. Na dodatek w tym
    > roku mam jakas ulge za tereny gorskie. A dzialka 10km od Krakowa ;)

> [...]
    Zadzwoń do nich. Mi też źle wyliczyli (K-ów), a podatek i tak nie ucieknie
    jak "dojdą' do wszystkich dokumentów. Moją działkę budowlaną policzyli jako
    rolną i też wypadło o około 70 zl mniej.
    margotka

  • 3. Data: 2003-03-13 13:28:54
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Dziwie sie, bo w zeszlym roku placilem okolo 76 zl. Na dodatek w tym
    > roku mam jakas ulge za tereny gorskie. A dzialka 10km od Krakowa ;)

    Nic sie nie dzieje - pewnie gmina uzyskala status gminy gorskiej i jako taka
    mniej odprowadza do budzetu. W gminie u moich starych (na polnoc od Krakowa)
    kilka lat temu geodety kombinowaly co by zrobic (kopce sypac albo cos) zeby
    gmina byla gorska (do tego musza wykazac ze roznica w mnpm pomiedzy
    najnizszym a najwyzszym punktem gminy wynosi iles m. i te punkty sa od
    siebie odlegle o nie wiecej niz iles m.). No i jest :). Starzy za 0,75ha +
    dom + stodola + 2garaze + suszarnia tytoniu placa za rok okolo 85zł.

    Nic tylko sie cieszyc :)
    pzdr
    aska