  • 1. Data: 2007-07-16 20:58:25
    Temat: egzamin doradca podatkowy testy kazusy Supermemo
    Od: "DORADCA PODATKOWY" <m...@g...pl>

    Chcesz sie nauczyc 1270 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?

    OFERUJĘ :

    - rozwiazane najnowsze testy z podaniem pelnej podstawy prawnej w wersji PDF za
    39,99 PLN

    - odpowiedzi na 50 najnowszych kazusow egzaminacyjnych za 75 PLN
    czyli zaledwie 1,5 PLN za 1 kazus

    - kolekcje bazy wiedzy w formacie Supermemo ulatwiajaca nauczenie sie
    wszystkich testow na egzamin na Doradce Podatkowego za 100 PLN

    CO ZAWIERA WERSJA PDF?
    ==========================
    Sa to odpowiedzi na pytania zgodne z najnowsza lista ze strony MF
    Wersja PDF zawiera pelna podstawe prawna - konkretny artykul by
    KAZDY mogl sie przekonac osobiscie ze odpowiedz podana przeze mnie
    jest prawidlowa

    CO ZAWIERAJA KAZUSY?
    ====================
    KAZUSY czyli przypadki prawne, ktore sa badane na egzaminie wymagaja
    zajecia stanowiska przez kandydata na doradce w okreslonej sprawie w imieniu
    klienta.(Zupelnie jak w rzeczywistej pracy doradcy)

    Przypadek moze dotyczy nienaleznie pobranego podatku, wymierzonej kary,
    naliczonych odstetek jak na przyklad zwrotu akcyzy za kupiony w Niemczech samochod.

    Na czesci pisemnej dozwolone jest posiadanie WYLACZNIE przepisow, Ordynacji itp
    - jest rygorystycznie egzekwowany zakaz posiadania aktow prawnych z komentarzami
    czy innych notatek.

    Stad b. wazne jest wyrobienie sobie nazwyku na dany kazus - Aha, ten kazus
    dotyczy tego i tego to bedzie taka podstawa prawna i taki wywod logiczny.

    Dokladnie w ten sposob opracowane sa kazusy(we wspolpracy z kancelaria
    podatkowa) - zawieraja opis sytuacji, podkreslenie na jaka podstawe prawna
    bedziemy sie powolywac oraz wzor pisma procesowego.

    CO ZAWIERA KOLEKCJA PYTAN TESTOWYCH SUPERMEMO?
    Kolekcja zawiera wszystkie aktualne pytani testowe gotowe do zaimportowania do
    programu - bazy Supermemo.

    Z JAKIM SUPERMEMO DZIALA KOLEKCJA ?
    ===================================
    Baza ta dziala z wszystkimi wersjami Supermemo - 98,2000,2002,2004

    Najnowsza wersja programu Supermemo 2004 jest do nabycia na stronie
    www.supermemo.pl

    Na oficjalnej stronie dostepna jest tez calkowicie bezplatna wersja Supermemo
    98, ktora doskonale wspoldziala z oferowana przeze mnie kolekcja.

    A jezeli nie widac roznicy - to po przeplacac ?:)

    DLACZEGO NAUKA METODA SUPERMEMO JEST LEPSZA ?
    Baza danych w systemie Supermemo, wspomaga proces
    zapamietywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczegolne pytania tworzy harmonogram
    przypomnień, szczegolnie czesto przypomina te pytania, z ktorymi miales
    najwiecej problemow !

    Nie musisz sleczec nad ksiazkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie
    rozwiazywac testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
    a GWARANTUJE ze zdasz czesc testowa !

    JAKA MAM GWARANCJE ZE TA OFERTA JEST PRAWDZIWA

    O mnie swiadcza opinie na Swistak.pl, Allegro.pl i ebay.pl
    - ZADNEJ OCENY NEGATYWNEJ A NA ALLEGRO PONAD 125 TRANSAKCJI !!!

    Co do skuteczności zdawania kilka dni temu dostałem SMS-a o ponizszej treści:
    "Zdany egzamin pisemny na doradce, 94% z testu i 90% ze skargi do WSA.
    Teraz tylko ustny:) Jeszcze raz dzieki za pomoc i pozdrawiam JC"

    CHCE ZOBACZYC JAKIES TESTY
    ====================================
    Testy jak dziala Supermemo sa tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Rewelacyjne wymagania sprzetowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Okolo 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    CHCIALBYM NAJPIERW ZOBACZYC CZY MI SIE SPODOBA
    Na maila wysylam ZA DARMO wersje demo w ktorej mozna zapoznac sie z oferowanymi
    przeze mnie materialami i zobaczyc jak bardzo sa profesjonalnie przygotowane i
    skuteczne

    Napisz:
    k...@y...com

    PRAWA AUTORSKIE:
    ================
    Oferowana przeze mnie kolekcja baz danych jest wylacznie mojego autorstwa.

    Znak towarowy oraz technologia Supermemo sa wlasnoscia firmy Supermemo
    World ul.R. Maya 61 Poznan

    KONTAKT
    =======
    Moj nick na www.allegro.pl - LuckyLukeZeglarz