  • 1. Data: 2002-01-10 13:09:12
    Temat: etat + dg a pdof
    Od: "Matovy" <m...@p...onet.pl>

    Czy prowadząc działalność gospodarczą trzeba poinformować pracodawcę
    płatnika pdof?
    Jeżeli tak to czy trzeba to robić co roku, czy wystarczy tylko raz?

    Adam Świgulski
    015948

  • 2. Data: 2002-01-10 13:11:19
    Temat: Re: etat + dg a pdof
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Matovy" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy prowadząc działalność gospodarczą trzeba poinformować pracodawcę
    > płatnika pdof?

    Pracodawca musi byc poinformowany o tym, czy ma odliczac 1/12 kwoty, ktora
    prowadzący
    dzialalnosc odliczaja od razu w pit-5

    > Jeżeli tak to czy trzeba to robić co roku, czy wystarczy tylko raz?

    U nas wystarcza raz.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-10 13:49:40
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Matovy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płatnika pdof?
    > Jeżeli tak to czy trzeba to robić co roku, czy wystarczy tylko raz?

    informujesz wtedy, gdy zmienia się stan faktyczny
    jeśli w stosunku do poprzedniego roku/miesiąca nic się nie zmieniło
    nie musisz na nowo się oświadczać ;)

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-01-11 06:41:40
    Od: "Matovy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Matovy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > informujesz wtedy, gdy zmienia się stan faktyczny
    > jeśli w stosunku do poprzedniego roku/miesiąca nic się nie zmieniło
    > nie musisz na nowo się oświadczać ;)

    No to siedzę cicho, choć dział płac mam przez ścianę ;-)))

    Adam Świgulski
    015948