  • 1. Data: 2004-01-12 05:35:31
    Temat: faktura a symbol PKWiU
    Od: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Jestem osobą fizyczna nie prowadzącą działalności gospodarczej
    Korzystam z dużej ulgi budowlanej

    Co sądzicie o wpisywaniu na fakturze niepełnego numeru PKWIU?
    Kupowałem (w grudniu 2003) elementy do CO (kształtki miedziane i mosiężne) i
    na fakturze jest
    wpisany tylko symbol grupy
    [np dla trójnika Cu 28 zamiast pełnego symbolu 27.44.26-30.11 jest tylko
    symbol grupy 27.44.26]
    Czy jest to prawidłowe z pkt widzenia skarbówki?
    Czy żądać od sprzedawcy korekty faktury?

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-01-13 00:31:46
    Temat: Re: faktura a symbol PKWiU
    Od: skarbek <n...@o...pl>

> [...]

    >Witam
    >Odpuść sobie nie jesteś vatowcem byś musiał zabiegać o takie szczegóły, a zresztą
    kto Ci to będzie kwestionował jeśli transakcja miała faktycznie miejsce a vat został
    rozliczony przez sprzedawcę.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-13 08:41:44
    Od: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "skarbek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    zresztą kto Ci to będzie kwestionował jeśli transakcja miała faktycznie
    miejsce a vat został rozliczony przez sprzedawcę.

    Oj chyba nie całkiem tak
    Kupując materiał z innym niz 22% VAT musi być symbol PKWiU. W przeciwny
    razie faktura jest formalnie błędna i nie można jej odliczyć
    Przecież ustawa o VAT określa parametry na fakturze dla wszystkich

    Andrzej