  • 1. Data: 2005-11-25 13:42:23
    Temat: faktura wedlug art 7 ust 2 i art 8 ust 2 PTU
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy taka faktura ma wygladac dokladnie tak jak normalna faktura VAT po za
    nazwa
    faktura VAT -> Faktura wewnetrzna?
    Czy podatek nalezny bedzie dokladnie taki sam (przy powyzszym) jak przy
    normalnej sprzedazy?
    Czy sie stosuje inne stawki?

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2005-11-25 15:23:25
    Temat: Re: faktura wedlug art 7 ust 2 i art 8 ust 2 PTU
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dm74bt$l2e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nazwa
    > faktura VAT -> Faktura wewnetrzna?
    > Czy podatek nalezny bedzie dokladnie taki sam (przy powyzszym) jak przy

    dobra juz wiem ze tak, poczytalem archiwum, jedno jeszcze pytanko czy
    podatek nalezny wykazany
    w fakturze wewnetrznej jest "dla picu" czy normalnie go place mimo iz nie
    sprzedalem niczego ?
    I jeszcze jedno pytanie w ewidencji sprzedazy VAT w rubryce "sprzedaz nie
    podlegajaca VAT"
    wpisuje kwote z tej faktury (wenwetrznej) czy gdzie? Bo sie zakrecilem :-(

    P.

  • 3. Data: 2005-11-25 19:18:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek R... wrote:
    > jedno jeszcze pytanko czy
    > podatek nalezny wykazany
    > w fakturze wewnetrznej jest "dla picu" czy normalnie go place mimo iz
    > nie sprzedalem niczego ?

    A myślisz, że po co ten zabieg?
    Pogadaj z tym piekarzem, co chleb
    dla biednych oddawał :-)

    > I jeszcze jedno pytanie w ewidencji sprzedazy VAT w rubryce
    > "sprzedaz nie podlegajaca VAT"
    > wpisuje kwote z tej faktury (wenwetrznej) czy gdzie?

    Przecież podlega opodatkowaniu.
    W tym samym art ustawy
    zdefiniowane jest to jako dostawa towarów.

  • 4. Data: 2005-11-25 21:02:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież podlega opodatkowaniu.
    > W tym samym art ustawy
    > zdefiniowane jest to jako dostawa towarów.

    czyli normalna faktura, stawki normalne z tym ze mimo iz dalem za darmo
    musze podatek zaplacic no pieknie.

    :-)

    P.

  • 5. Data: 2005-11-26 13:20:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli normalna faktura, stawki normalne z tym ze mimo iz dalem za darmo
    > musze podatek zaplacic no pieknie.

    mam jeszcze jedno pytanie, czy mimo zmiany nazwy z Faktura VAT na Faktura
    wewnetrzna
    moge zachowac ciaglasc numeracji?
    Do fakur vat posiadam numeracje FAK/jakis numer/miesiac/rok do korygujacych
    FAK_KOR/jakis numer/miesiac/rok
    Czy teraz wystawiaac fakture wewnetrzena po prostu wystawiam fakture o
    numerze FAK/kolejny numer/miesiac/rok
    czy zakladam kolejna numeracje? Czy bez roznicy ?

    p.

  • 6. Data: 2005-11-26 13:42:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dm9nf1$21o$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > numerze FAK/kolejny numer/miesiac/rok
    > czy zakladam kolejna numeracje? Czy bez roznicy ?

    i jeszcze jedno czy przy wystawieniu fakt wewn. procz vatu place rowniez
    podatek dochodowy od dochodu ktorego
    jakby nei patrzec nie bylo ?

    p.

  • 7. Data: 2005-11-28 06:04:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Nov 2005, Przemek R... wrote:

> [...]

    IMHO "bez różnicy", acz sam przyjąłem osobną numerację.
    Bo to jednak inny rodzaj dokumentu, wręcz się prosi aby
    go opisać sobie innym sybolem :)

    > i jeszcze jedno czy przy wystawieniu fakt wewn. procz
    > vatu place rowniez podatek dochodowy od dochodu ktorego
    > jakby nei patrzec nie bylo ?

    Jak nie było przychodu podatkowego to dlaczego miałby być
    podatek...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)