  • 1. Data: 2004-08-05 23:21:50
    Temat: faktura za granice?
    Od: "kiri kiri" <u...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad pewną sytuacją: Wystawiam fakturę firmie za granicą
    (sprzedaż usług), podaję jej mój prywatny numer rach. bankowego, firma
    przelewa mi pieniądze na ten rachunek a ja nie informuję o tym US i nie
    odprowadzam podatku. Czy jest to do wykrycia?
    Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    w roku)to Urząd mnie jkoś namierzy? Jeśli tak to jak?

    kiri kiri

  • 2. Data: 2004-08-05 23:54:06
    Temat: Re: faktura za granice?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy jesli sama nie poinformuję US o takich dochodach (ok. 500 euro kilka razy
    > w roku)to Urz?d mnie jko? namierzy? Je?li tak to jak?

    Blad w Matrixie bedzie zawsze wykryty ... ;-)