  • 1. Data: 2002-12-19 04:34:47
    Temat: faktury za telefon IDEA
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    mam pytanie odpisów - ile moge max.odpisać za zapłacone rachunki w np.za
    telefon oczywiście jest na firme. płace ryczałt i nie wiem czy moge coś
    odpisać czy nie z podatku?

  • 2. Data: 2002-12-19 09:02:47
    Temat: Re: faktury za telefon IDEA
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > telefon oczywiście jest na firme. płace ryczałt i nie wiem czy moge coś
    > odpisać czy nie z podatku?

    Jezeli jestes na ryczalcie nie masz kosztow zwiazanych z dzialalnoscia - nie
    mozesz pomniejszyc podatku o koszt uzywania telefonu

    pozdr

  • 3. Data: 2002-12-19 19:00:45
    Od: "mlgsm" <m...@w...pl>

    W artykule news:ats290$306$1@news.tpi.pl,
    niejaki(a): buba z adresu <1...@w...pl.ANTYSPAM> napisał(a):

    > Jezeli jestes na ryczalcie nie masz kosztow zwiazanych z
    > dzialalnoscia - nie mozesz pomniejszyc podatku o koszt uzywania
    > telefonu

    Ale Vat z takiej faktury można chyba odliczyć ???