  • 1. Data: 2004-01-20 11:20:51
    Temat: faktyczne koszty uzyskania przychodu-bilety
    Od: "Ania" <a...@p...wprost.pl>

    Szanowni Państwo,
    proszę o poradę w nastepującej sprawie. Odliczam sobie podwyższone koszty
    uzyskania przychodu w wysokości faktycznie poniesionej na podstawie
    imiennych biletów miesięcznych PKP. W zeszłym roku zdażyło mi sie robić
    wiele razy dopłaty do tych biletów miesięcznych(z ososbowego na poś.).te nie
    są imienne ,a le jest na nich wyszczególniony numer biletu
    miesięcznego(imiennego) do którego jest ta dopłata.
    Czy w związku z tym moge doliczyć do kosztów także kwoty wynikające z tych
    dopłat ???
    Nie znalazłam nic sensownego w googlach, więc liczę na jakąś podpowiedź.

    Pozdrowienia,
    Ania