  • 1. Data: 2004-01-20 11:28:53
    Temat: Faktura z zagranicy
    Od: "Andrzej" <a...@a...eu.org>

    Otrzymałem fakture od firmy z zagranicy za usluge. 100 EUR. Z jaka stawka
    VAT to zaksiegowac? 0%? Czyli 100 EUR (przeliczone wg przepisow na PLN
    oczywiscie) w KPiR i 0 PLN w VAT?

    Prosze o porade, bo nigdzie w ustawie o VAT ani rozporzadzeniach nie moge
    znalezc jasnej odpowiedzi.

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2004-01-20 11:36:25
    Temat: Re: Faktura z zagranicy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:
> [...]
    > oczywiscie) w KPiR i 0 PLN w VAT?
    >
    > Prosze o porade, bo nigdzie w ustawie o VAT ani rozporzadzeniach nie moge

    Jak nie powiesz jaka to okładnie usługa to możemy sobie powróżyć.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-20 11:49:10
    Od: "Andrzej" <a...@a...eu.org>

    > Jak nie powiesz jaka to okładnie usługa to możemy sobie powróżyć.

    A od czego stawka zalezy? Interesuje mnie temat, bo chce tego typu
    dzialalnosc rozwinac.

    Akurat ta usluga to usluga przewodnika turystycznego - oprowadzi po Wenecji
    wycieczke we wskazanym czasie. Chce to sprzedac w Polsce z zyskiem. Mam na
    to umowe agencyjna, nie wiem, czy to cos zmienia (jesli na minus, to nie
    musze sie nia chwalic przed US przeciez).

    Bede wdzieczny za pomoc.