  • 1. Data: 2004-04-14 16:40:58
    Temat: formularz PIT-37 do IPS
    Od: "pio" <p...@i...pl>

    Witam

    Co roku wypełniałem Pit'a za pomocą programu Druki IPS, niestety teraz nie
    mogę nigdzie dopaść formularza Pit-37 do tegoż programu, może ktoś mi wrzuci
    na maila, albo linka wstawi.

    Dzięki
    piotrek

  • 2. Data: 2004-04-14 22:36:01
    Temat: Re: formularz PIT-37 do IPS
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    www.pity.pl

  • 3. Data: 2004-04-15 07:59:30
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-04-14 18:40, Użytkownik pio napisał:
> [...]
    > mogę nigdzie dopaść formularza Pit-37 do tegoż programu, może ktoś mi wrzuci

    Nie ma go w "Drukach IPS", tylko jest oddzielnie jako "Ryczałt i PITy
    2003". Można go ściągnąć ze strony http://www.pity.pl/

    Tomek