  • 1. Data: 2003-03-10 12:44:03
    Temat: fundusz remontowy tak samo jak za 2001?
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Czy oplaty na fundusz remontowy (na wyodrebnione konto) odliczamy na takich
    samych zasadach jak w rozliczeniu za rok 2001 ?
    Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam,
    --
    Małgorzatka

  • 2. Data: 2003-03-10 18:42:59
    Temat: Re: fundusz remontowy tak samo jak za 2001?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b4i1b7$9u9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    takich
    > samych zasadach jak w rozliczeniu za rok 2001 ?
    > Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam,
    ----------------------------------
    Nie bardzo wiem w czym masz problem ale wpłaty na fundusz remontowy
    podlegają odpisom w ramach ulgi remontowej ta jak w poprzednim roku trzeba
    posiadać dowód wpłaty
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-11 08:10:08
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo wiem w czym masz problem ale wpłaty na fundusz remontowy
    > podlegają odpisom w ramach ulgi remontowej ta jak w poprzednim roku trzeba
    > posiadać dowód wpłaty

    Dzieki, wlasnie o taka informacje mi chodzilo.
    Malgorzatka