  • 1. Data: 2003-03-10 12:34:08
    Temat: Darowizna na Komitet Rodzicielski tylko przelewem?
    Od: "peters" <p...@p...onet.pl>

    Szlag mnie omal nie trafil, gdy panienka w US oznajmila mi z szerokim
    usmiechem na ustach, ze nie moge
    odliczyc od podstawy opodatkowania skladek na KR. Skladki musza byc placone
    przelewem.
    Mam teraz ochote nawygarniac panience z sekretariatu szkoly, a przede
    wszystkim ministerstwu.
    Zlodziejstwo jak zawsze. Wprowadzic po cichu zmiany w przepisach, by czesc
    ludzi nie mogla dokonac odliczen.

    --
    pozdrawiam, peters
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-03-10 19:19:45
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "peters" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkim ministerstwu.
    > Zlodziejstwo jak zawsze. Wprowadzic po cichu zmiany w przepisach, by czesc

    Chyba przesadzasz.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2003-03-11 19:05:20
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    A co jest winna panienka z sekretariatu? przecież to ty nie możesz odliczyć,
    a więc to był twój interes żeby o tym wiedzieć, prawda? pewnie ta panienka
    jest tak samo tym zaskoczona jak ty.
    PawełJ

  • 4. Data: 2003-03-12 09:59:06
    Od: "peters" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    odliczyć,
    > a więc to był twój interes żeby o tym wiedzieć, prawda? pewnie ta panienka

    W US powiedzieli, ze szkoly maja obowiazek informowac o tej zmianie w
    przepisach :)

  • 5. Data: 2003-03-16 13:38:45
    Od: Gosia<g...@p...onet.pl>

    w szkole mojej córki w grudniu , pani w ksiegowości nie chciała dac n-
    ru konta , twierdzila ,ze mozna u niej placic, dopiero ja osobiscie
    musialam isc do szkoly i poprosic o to konto, pani byla baaardzo
    zdziwona ,ze jest taki przepis ,ze tylko z konta mozna placic by moc
    odliczyc.... czesc rodzicow wplacila wychowawcy na zebraniach i teraz sa
    wkurzeni, bo w sumie to szkola powinna znac przepisy na biezaco i nie
    wprowadzac ludzi w blad, nauczycielka twierdzila na zebraniu ,ze
    wplacone w kasie tez mozna rozliczyc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-03-16 18:15:45
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Można odliczyć, jeżeli "kasa" wpłaciła je dalej na konto rady rodziców...
    Jac

  • 7. Data: 2003-04-08 19:06:24
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "peters" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Zlodziejstwo jak zawsze. Wprowadzic po cichu zmiany w przepisach, by czesc
    >ludzi nie mogla dokonac odliczen.

    tak niestety dziala caly sytem prawny.

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -

  • 8. Data: 2003-04-08 19:06:24
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "666" <j...@N...op.pl> skribis:

    >Można odliczyć, jeżeli "kasa" wpłaciła je dalej na konto rady rodziców...

    na jakiej podstawie?