  • 1. Data: 2002-04-29 17:49:42
    Temat: gdzie nr rku urzedu skarbowego-ratunku!!!!
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    jutre musze wplacic zwrot do us. zawsze nry rkow byly na stronie
    ministerstwa finansow, teraz zniknely. gdzie znajde takie wiarygodne
    informacje?

  • 2. Data: 2002-04-29 17:55:51
    Temat: Re: gdzie nr rku urzedu skarbowego-ratunku!!!!
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

    > jutre musze wplacic zwrot do us. zawsze nry rkow byly na stronie
    > ministerstwa finansow, teraz zniknely. gdzie znajde takie wiarygodne
    > informacje?

    Przecież są !!!

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

    Pozdrawiam
    Krzystzof

  • 3. Data: 2002-04-29 17:58:59
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aak0ts$31hv$...@p...acn.pl...
    > jutre musze wplacic zwrot do us. zawsze nry rkow byly na stronie
    > ministerstwa finansow, teraz zniknely. gdzie znajde takie wiarygodne
    > informacje?
    -------
    Źle szukałaś - sprawdź pod tym adresem

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

    Orka

  • 4. Data: 2002-04-29 18:05:54
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Przecież są !!!

    dzieki dzieki dzieki!! z nerwow mi sie oczy trzesa:)