  • 1. Data: 2002-10-14 11:37:50
    Temat: help!
    Od: "Piotr Wozniacki" <m...@p...com>

    Polska spolka z o.o. ma wykonac usluge marketingowa w RP na rzecz firmy
    zagranicznej. Jaka Fakture ma wystawic? Konkretnie - co z VAT'em? Nic nie
    zostalo sprzedane/kupione/importowane/eksportowane - ot, marketing, ktory
    wg. zleceniodawcy zagranicznego jest wart x Euro, i te kwote gotow jest
    zaplacic Spolce.

    Pilnie prosze o odpowiedz, najlepiej z podstawa prawna

    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-14 17:06:44
    Temat: Re: help!
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplacic Spolce.
    >
    > Pilnie prosze o odpowiedz, najlepiej z podstawa prawna
    ------------
    najlepiej u doradcy podatkowego , bo jak ktoś ci podpowie na grupie i do
    tego źle zinterpretujesz przpisy to co powiesz podczas ewentualnej kontroli
    : aaaaa na grupie dyskusyjnej napisla mi jakiś Kowalski ???
    Ludzie to są pieniądze i to nie raz duże a wy pytacie na grupie i do tego
    PILNIE ODPOWIEDŹ , no nie
    Chyba bierze sie to z rozumowania internet to takie miejsce za free tylko
    za dostep trzeba zapłacić .
    Nie przeczę część osób , które tutaj się wypowiadają mają duże doświadczenie
    i wiedzę , lecz część jakby sie z choinki zerwała , i to wszystko obserwuje
    ( czyta )jeszcze większa liczba osób , któe nigdy sie tutaj nie udzielają a
    potem mogą te głupoty wdrażać w życie

    Pamiętaj Piotr zarabiasz kase to naucz sie ja madrze wydawac m.in.: na
    doradctwo , korzystanie z grup jest dobra lektura a nie wykładnią
    obowiązujących norm i przepisów .

    Z poważaniem :

    rafal

  • 3. Data: 2002-10-14 17:52:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 4. Data: 2002-10-14 17:54:22
    Od: "Piotr Wozniacki" <m...@p...com>

    Masz duzo racji Rafale; ale w takich razach zwykle chodzi o konsultacje, a
    nie o jednoznaczne "orzeczenie"

    pozdrawiam

    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-14 19:43:39
    Od: "orig" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > zaplacic Spolce.
    >
    > Pilnie prosze o odpowiedz, najlepiej z podstawa prawna

    Moim zdaniem nie ma znaczenia iż usługa została wykonana na rzecz podmiotu
    zagranicznego. Istotne jest miejsce wykonania usługi, w tym wypadku jest to
    Polska więc należy zastosować stawkę podstawową dla tego typu usługi -
    jeżeli dobrze pamiętam to jest 22% ale zastrzegam że nie pamiętam.

  • 6. Data: 2002-10-15 09:36:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    usługi -
    > jeżeli dobrze pamiętam to jest 22% ale zastrzegam że nie pamiętam.

    Podmiot zagraniczny może się ubiegać o zwrot tego VATu
    w II US W-wa (RMF z 06.2001),
    ale z dobrym doradcą można wymyslić coś innego :-)))

    Pzdr
    CEZ