  • 1. Data: 2006-05-13 17:55:16
    Temat: iPod w koszty?
    Od: johny <j...@j...pl>

    Witam,

    Jak myślicie, czy można wrzucić iPod-a w koszty jako urządzenie do
    przenoszenia danych. Czy US zakwestionuje taką decyzję stwierdzając, że
    podstawowym zastosowaniem urządzenia jest słuchanie muzyki?

    Pozdrawiam,
    --
    luminous

  • 2. Data: 2006-05-13 18:02:31
    Temat: Re: iPod w koszty?
    Od: "Sebel" <s...@d...pl>

    Komu służy do muzyki temu do muzyki....
    Innemu może służyć do prowadzenia prezentacji u klientów, zapisywania tekstu
    lub czego tam jeszcze... no i oczywiście przenoszenia danych.

    Ja bym wwalił koszty i już...
    Seb

  • 3. Data: 2006-05-13 20:49:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 May 2006, johny wrote:

> [...]
    > przenoszenia danych. Czy US zakwestionuje taką decyzję stwierdzając, że
    > podstawowym zastosowaniem urządzenia jest słuchanie muzyki?

    Mi się wydaje że mamy tu dwie osobne sprawy.
    Jedno - to że US raczej może mieć kłopot z powoływaniem się na
    "podstawowe zastosowanie" w rozumieniu "przeznaczenie deklarowane
    przez producenta" - NSA raczej brał w obronę podatników, wskazując
    że to nie US jest od określania co, czym i kiedy należy robić
    żeby zrobić dobrze.
    Ale sprawa wygląda zupełnie inaczej jeśli US w jakiś sposób udowodni
    że podane przez podatnika informacje są nieprawdziwe.
    A tu już możliwości bywają różne, zaczynając na przykład od zeznania
    świadka w formie ekhm... "nieprzymusowej" (nazywane zwyczajowo "donosem").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)