  • 1. Data: 2003-05-12 13:07:30
    Temat: ile dni zwolnienia mozna wziasc?
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    kolega ma nastepujacy problem:
    pracuje na etacie, musi isc na zwolnienie lekarskie zeby w tym czasie zrobic
    zlecenie dla innej firmy na fakture, pytanie brzmi: ile dni (roboczych lub
    kalendarzowych) ma sobie zalatwic tego zwolnienia zeby nie placic jak
    najdluzej zusu a jednoczesnie zeby nie przesadzic i zeby zus sie nie
    przyczepil do niego?

    kwestia czy to w firmie przejdzie to juz jego problem:)

    moze ma ktos wiedze lub doswiadczenie w tej kwestii?

  • 2. Data: 2003-05-12 13:10:22
    Temat: Re: ile dni zwolnienia mozna wziasc?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "pj" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyczepil do niego?
    >
    > kwestia czy to w firmie przejdzie to juz jego problem:)
    >
    > moze ma ktos wiedze lub doswiadczenie w tej kwestii?

    czy to pl.soc.oszustwa ?

  • 3. Data: 2003-05-12 14:08:32
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "pj" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > przyczepil do niego?
    >
    > kwestia czy to w firmie przejdzie to juz jego problem:)
    >
    > moze ma ktos wiedze lub doswiadczenie w tej kwestii?

    NTG

  • 4. Data: 2003-05-12 22:08:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 May 2003, pj wrote:

    >+ kolega ma nastepujacy problem:
    >+ pracuje na etacie, musi isc na zwolnienie lekarskie zeby w tym czasie zrobic
    >+ zlecenie dla innej firmy na fakture,

    wKF: musieć to musimy poumierać :|
    A co do ZUSu.... to powinien płacić mój :> Później wszyscy kombinują
    jak to jest że mamy 50% ZUS od pensji :[

    pozdrowienia, Gotfryd