  • 1. Data: 2003-05-12 12:16:43
    Temat: KPiR czy tak można
    Od: "Biedrona" <m...@b...com>

    czy ktoś mi zabroni prowadzenia KPiR w excelu ?

  • 2. Data: 2003-05-12 12:20:16
    Temat: Re: KPiR czy tak można
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    > czy ktoś mi zabroni prowadzenia KPiR w excelu ?

    ja!!! ;-))

    a na powaznie...jesli bedzie zgodny ze wzorem MF, bedziesz robic wydruki i
    masz licencje na excella to nie..

    bubbbaassssss

  • 3. Data: 2003-05-12 12:31:39
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > a na powaznie...jesli bedzie zgodny ze wzorem MF, bedziesz robic wydruki i
    > masz licencje na excella to nie..

    Wydaje mi sie, ze "licencja na Excela" nie ma tu nic do rzeczy.

    marekz

  • 4. Data: 2003-05-12 12:33:02
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    > Wydaje mi sie, ze "licencja na Excela" nie ma tu nic do rzeczy.

    jak wpadnie skarbowka to bedzie miala

    b.

  • 5. Data: 2003-05-12 12:46:08
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > jak wpadnie skarbowka to bedzie miala

    Skarbowka zajmuje sie teraz kontrola licencji na oprogramowanie ?

    m.

  • 6. Data: 2003-05-12 13:44:45
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    > Skarbowka zajmuje sie teraz kontrola licencji na oprogramowanie ?

    ma prawo kontolowac wszytko co jest zwiazane z prowadzona DG...jezeli
    prowadzisz KPiR w excellu ma prawo przetrzepac kompa na ktorym to robisz,
    takze pod katem legalnosci oprogramowania

    b.

  • 7. Data: 2003-05-12 18:21:35
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    buba chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > ma prawo kontolowac wszytko co jest zwiazane z prowadzona DG...jezeli
    > prowadzisz KPiR w excellu ma prawo przetrzepac kompa na ktorym to
    robisz,
    > takze pod katem legalnosci oprogramowania

    A skąd będą wiedzieli że to w excellu,skoro ma być zgodne z
    rozporządzeniem?
    A może jednak w notatniku?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 8. Data: 2003-05-12 19:19:41
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > prowadzisz KPiR w excellu ma prawo przetrzepac kompa na ktorym to robisz,
    > takze pod katem legalnosci oprogramowania

    Ale ja nie zamierzalbym jej udostepniac jakiegokolwiek kompa, tylko wydruki
    KPiR.

    m.

  • 9. Data: 2003-05-12 22:05:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 May 2003, MarekZ wrote:

> [...]
    >+ > jak wpadnie skarbowka to bedzie miala
    >+ >
    >+ Skarbowka zajmuje sie teraz kontrola licencji na oprogramowanie ?

    Znaczy: sądzisz że możesz mieć np. kradziony/z przemytu/z "czarnej
    strefy" towar handlowy i skarbówka też nie będzie nic do tego
    miała ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-05-12 22:21:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > prowadzisz KPiR w excellu ma prawo przetrzepac kompa na ktorym to robisz,
    >+ > takze pod katem legalnosci oprogramowania
    [...]
    >+ Ale ja nie zamierzalbym jej udostepniac jakiegokolwiek kompa, tylko wydruki
    >+ KPiR.

    Niemniej US może poprosić o pokazanie czym i jak generujesz owe KPiR :)
    Jeśli komp jest na ŚT to to jest oczywiste (czytałem np. komentarze
    wyroków NSA po tym kiedy US nie zastał w "miejscu prowadzenie" np.
    pralki :> która była na EŚT), jeśli nie jest... no to albo jest
    twój i służy do prowadzenia DG :) (znaczy: generowania KPiR), albo
    nie jest twój i uzyskujesz przychód z tytułu bezpłatnego użyczenia
    (zaraz, a gdzie to jest wpisane w KPiR ?? ;>).
    :)
    Wiem, wiem, lekko się czepiam :)
    Ale spróbuj obronić ww argumenty będąc np. na miejscu prezesa Kluski :]

    pozdrowienia, Gotfryd