  • 1. Data: 2009-03-19 08:22:21
    Temat: ile to powinno kosztować ?
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    ile wezmie biuro rachunkowe za księgowość i płace z kadrami ?

    dane: gość ma :

    2 sklepy spożywcze + 1 sklep przemsłowy
    20 pracowników
    ok 600 dokumentów miesięcznie
    książka przychodów i rozchodów

  • 2. Data: 2009-03-19 08:24:46
    Temat: Re: ile to powinno kosztować ?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "jacek" <8...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ile wezmie biuro rachunkowe za księgowość i płace z kadrami ?

> [...]

    Ale gdzie - w Warszawie czy Koziej Wólce?

  • 3. Data: 2009-03-19 08:28:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-03-2009 o 09:24:46 Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "jacek" <8...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale gdzie - w Warszawie czy Koziej Wólce?

    I czy KPiR czy KH? I dlaczego pytający nie zapyta w biurze rachunkowym :-)?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-03-19 09:03:10
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I czy KPiR czy KH? I dlaczego pytający nie zapyta w biurze rachunkowym
    > :-)?

    Napisał, że książka przychodów i rozchodów :)
    Ale też się dziwię, że zamiast zebrać i porównać oferty od biur, pyta o to
    na grupie.
    No chyba, ze sam to biuro prowadzi i zastanawia się na ile może złoić
    klienta ;-)

  • 5. Data: 2009-03-19 09:05:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-03-2009 o 10:03:10 Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Fakt, ja przeskanowałem za skrótem "KPiR" :-)

    To by pasowało :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-19 10:48:31
    Od: "jacek" <8...@w...pl>

    kochani nie bawcie się w dedektywów tylko napiszczie ile to może kosztować
    firma jest w małym miescie 7 tys mieszkańców , oferta z biura jest znana
    chodzi mi o porównanie

    jacek

  • 7. Data: 2009-03-19 11:02:38
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "jacek" <8...@w...pl> napisał

    > kochani nie bawcie się w dedektywów tylko napiszczie ile to może kosztować
    > firma jest w małym miescie 7 tys mieszkańców oferta z biura jest znana
    > chodzi mi o porównanie

    Obstawiam jakieś 3000-4000 zł netto.
    Przy czym tak czy owak inne będą ceny w okolicach np. Wrocka czy Poznania a
    inne w okolicach Suwałk.

    Pozdrawiam
    Emka