  • 1. Data: 2013-02-18 17:30:24
    Temat: import uslug - vat7
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy fakturę za import usług można rozliczyć w kolejnym kwartale (jeśli
    VAT-7K zostało za dany kwartał już złożone, czy trzeba zrobić korektę
    deklaracji?

    a.

  • 2. Data: 2013-02-19 13:36:39
    Temat: Re: import uslug - vat7
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > Czy fakturę za import usług można rozliczyć w kolejnym kwartale (jeśli
    > VAT-7K zostało za dany kwartał już złożone, czy trzeba zrobić korektę
    > deklaracji?

    Sam odpowiem, mój US uważa, że trzeba złożyć korektę (wpisałem
    w następnym kwartale, do US doszła informacja od drugiej strony, że
    kwartał wcześniej mi coś sprzedała, stąd wezwanie i korekta).

    a.