  • 1. Data: 2005-07-09 15:27:47
    Temat: inwentura..
    Od: "Olka" <m...@w...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie.. może banalne..
    Czy jest obowiązek zgłaszania do urzędu skarbowego tego jak często będzie
    sie robiło inwenturę magazynu (spis z natury)? Jesli np robi się ją co
    kwartał i w takich okresach ksieguje jej stan.. Dotyczy to pełnych ksiąg.
    Jeśli jest taki obowiązek to proszę o podstawę prawną i ewentualnie jaki
    jest termin złożenia takiego oświadczenia.
    Dziękuję za pomoc.

    ola

  • 2. Data: 2005-07-11 10:11:10
    Temat: Re: inwentura..
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli jest taki obowiązek to proszę o podstawę prawną i ewentualnie jaki
    > jest termin złożenia takiego oświadczenia.

    Nie ma obowiązku, chyba że to inwentaryzacja przed likwidacją firmy.
    Częstotliwość inwentaryzacji (minimalną) okresla ustawa o rachunkowowści.

    MB

    księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS