  • 1. Data: 2004-11-21 22:53:58
    Temat: jak dać ludziom coś na święta?
    Od: "JG" <g...@w...pl>

    Pytanie - firma chce pracownikom dać na święta parę złotych. W zeszyłym roku
    udało się z bonami, ale w tym już nie przejdzie i trzeba:
    Albo je dać z funduszu (zfśs) i opodatkować (inne przychody w rozumienieu
    pdof - czyli pracownicy zapłacą od tego podatek), a jak nie z funduszu tylko
    od firmy to jeszcze dodoatkowo ozusować - potraktować jak wynagrodzenie.

    A jest może coś poza paczkami z funduszu (zfsś mam na myśli) by dać tylko
    ludziom a nie zusowi i us?

    wiem, wiem max kwota, to chyba 380 zł w roku podatkowym (lub coś koło tego)

    Pozdrawiam serdecznie

    GJ

  • 2. Data: 2004-11-22 14:34:04
    Temat: Re: jak dać ludziom coś na święta?
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Użytkownik "JG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ludziom a nie zusowi i us?
    >
    > wiem, wiem max kwota, to chyba 380 zł w roku podatkowym (lub coś koło

    Witam,
    w mojej firmie ludzie mogli sobie coś kupić do określonej przez tę firmę
    kwoty. Zakupy czynione były na fakturę - jej odbiorcą była owa firma. No i
    oczywiście musiały to być rzeczy, które można wpisać w kup.
    Pozdrawiam
    AM

  • 3. Data: 2004-11-22 21:08:18
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    ostatno natrafiłem na karty identyfikacyjne

    http://www.leclerc.com.pl/karty.php