  • 1. Data: 2004-11-21 13:47:22
    Temat: uslugi sekretarskie PKD 74.85 a VAT ??? pytanie
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy uslugi sekretarskie (PKD 74.85) sa zwolnione z podatku VAT, gdy wartosc
    sprzedazy nie przekroczyla 10 000 euro?

    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-21 15:28:48
    Temat: Re: uslugi sekretarskie PKD 74.85 a VAT ??? pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy uslugi sekretarskie (PKD 74.85) sa zwolnione z podatku VAT, gdy
    wartosc
    > sprzedazy nie przekroczyla 10 000 euro?

    chyba nie ma znaczenia czy przekroczylo czy nie 10 000 euro. To jest
    informacja po to aby Pan
    wiedzial od kiedy byc VATowcem. stawki wciaz pozostaja takie same.
    Tak mi sie wydaje albo cos pokrecilem.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-21 17:45:23
    Od: "Caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacja po to aby Pan
    > wiedzial od kiedy byc VATowcem. stawki wciaz pozostaja takie same.

    czyli jaka jest konkluzja? czy jesli nie jestem VATowcem to nie musze
    przechodzic na VAT?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-22 12:38:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli jaka jest konkluzja? czy jesli nie jestem VATowcem to nie musze
    > przechodzic na VAT?

    nie chyba ze przekjroczysz ten "prog". Ale stawki zawsze pozostaja takie
    same.
    Jak cos jest teraz zwolnione to i pozniej bedzie. Jak cos teraz jest
    opodatwane w wysokosci 3%
    to i pozniej bedzie.

    P.

  • 5. Data: 2004-11-22 14:06:03
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > chyba nie ma znaczenia czy przekroczylo czy nie 10 000 euro. To jest
    > informacja po to aby Pan
    > wiedzial od kiedy byc VATowcem. stawki wciaz pozostaja takie same.
    Koledze chyba chodziło o to, czy ten konretnie rodzaj działalności umożliwia
    skorzystanie z podmiotowego zwolnienia od VATu.
    Sam mam podobny problem, z tym, że chodzi o inny rodzaj działalności...