  • 1. Data: 2003-01-31 08:09:56
    Temat: jak ksiegowac wysylke ksiazki ?
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    Jak ksiegowac takie cos:

    wysylam do kupujacego ksiazke. Wysylka kosztuje 7.7 zl (znaczki) +
    koperta za ok 90 gr, za ksiazke klient placi 30 zl, za wysylke placi
    9.5 zl (troche wiecej niz 7.7+0.9, bo robie rezerwe na to, ze czasami
    ludzie zwracaja ksiazki (nie odbieraja przesylki za pobraniem)), w
    sumie placi 39,5.

    Jestem vatmanem, KPIR. Vat od ksiazki jest 0%, od wysylki zwolnione.

    Czy moge zaksiegowac np 39,5 jako cena ksiazki (vat 0%) ? Czy wtedy
    moge wliczyc w koszty wysylke (znaczki i koperte) ?

    Czy tez nalezy ksiegowac osobno wysylke i ksizke po stawkach zw. i 0%,
    ale czy wtedy mozna podac koszt wysylki 9,5?

    Jak dokumentowac w KUP koszty wysylki - FV na znaczki od poczty ?
    Dowod wewnetrzny? A co z kosztem kopert ?

    Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz, bo sam juz nie wiem.