  • 1. Data: 2003-01-30 22:36:25
    Temat: jak wystawic fakture niemieckiej firmie?
    Od: "aleksandra" <n...@w...pl>

    help!
    mam firme zarejestrowana w Polsce, jestem platnikiem vat.
    robie strone internetowa dla pewnej niemieckiej firmy.
    jak wyglada sprawa z wystawieniem przeze mnie faktury dla tej firmy? czy vat
    22%? a moze jakies inne dodatkowe oplaty?

    z gory dzieki za wszelkie sugestie i odpowiedzi i pozdrawiam,
    ola

  • 2. Data: 2003-01-31 13:03:28
    Temat: Re: jak wystawic fakture niemieckiej firmie?
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "aleksandra" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    vat
    > 22%? a moze jakies inne dodatkowe oplaty?

    Wariant 1 - wystawiasz normalną fakturę w złotówkach 22% VAT w w komentarzu
    od razu wpisujesz sobie przeliczenie EUR na złotówki : 1EUR = 4,0 zł 4000
    zł =1000 EUR

    Wariant 2 - jeżeli wykonanie strony www jest tożsame z wykonaniem usługi
    reklamowej i jest eksportowane czyli wywożone z kraju to wtedy jest VAT 0%.
    Wystawiasz fakturę exportową która jest prawie taka sama. Nazywa się invoice
    i też się przelicza zł na EUR. Jako nazwa towaru lub usługi musi być
    wykonanie reklamy.

    EwaR