  • 1. Data: 2004-01-22 19:30:43
    Temat: jak "przeniesc" Platnika na nowy komp?
    Od: "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl>

    Witam
    googluje sobie i przegladam platnik info no i jakos ....
    odpowiedzi nie zauwazylem ( czas na okuliste?)
    sprawa wyglada tak :
    na starym kompie Platnik 4.01 i 5.01
    komp ten (win 98se) "musi " ;) zostac zmieniony na nowy z WIN XP
    i tu pojawia sie pytanie: jak w prosty ,bezproblemowy i bezbolesny sposob
    przeniesc oba te programy na nowy komp
    czy trzeba exportowac z obydwu kompow wszystkie dane ( da sie to zrobic ?) a
    potem import ( jak sprawa z kluczami ? haslami i inszymi waznymi sprawami)
    a moze tak przekopiowiac jak "leci" na nowy komp ( 4.01 dalo rade - tylko
    brak PL znaczkow ; 5.01 twierdzi ze uszkodzony plik z haslem)
    z gory dziekujac za okazana "łaske" i przepraszajac za milionowy post
    odnosnie Platnika -pozdrawiam

    Blesso

  • 2. Data: 2004-01-22 19:41:07
    Temat: Re: jak
    Od: Wladek <w...@c...com.pl>

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-22 19:45:26
    Od: Wladek <w...@c...com.pl>

> [...]
    > brak PL znaczkow ; 5.01 twierdzi ze uszkodzony plik z haslem)
    > z gory dziekujac za okazana \"łaske\" i przepraszajac za milionowy post
    bez problemu, trzeba tylko pamiętać hasła do 5.01 oraz do bazy. Należy mna nowy komp
    przenieść bazę czyli plik platnik.mdb. Najlepiej skopiować cały katalog PROCOM ...
    Potem zainstalować 6.01 (cofając czas kompa do 2003 roku - bład wersji 6.01) i
    podłączyć bazę. Powinno być bez kłopotu
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-22 19:54:24
    Temat: Re: jak "przeniesc" Platnika na nowy komp?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Blesso napisał:

> [...]
    > brak PL znaczkow ; 5.01 twierdzi ze uszkodzony plik z haslem)
    > z gory dziekujac za okazana "łaske" i przepraszajac za milionowy post

    Ja to zrobiłam "na chama" - przekopiowałam katalog a potem na to
    zainstalowałam program jeszcze raz.
    O ile pamiętam to pogubił uzytkowaników i hasła ale dało sie ustawić
    nowe - było tak jakby nie miał haseł , jak przy pierwszymn uruchomieniu.
    Jak już ustawiłam to zobaczył dane i było ok.

    Ale ostrzegam, ja mam bioprądy i mnie się na komputerach zdarzaja rzeczy
    których nikt nie potrafi potem powtórzyć (ja sam tez nie :-) )

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-22 20:14:36
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > których nikt nie potrafi potem powtórzyć (ja sam tez nie :-) )
    >
    > Maddy

    wow ...... to jest nas dwoje :-)

  • 6. Data: 2004-01-22 22:35:50
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *Piotr Kuliński* napisał(a):
    > wow ...... to jest nas dwoje :-)

    Nie prawda -są miliony.No może trochę przeginam,ale setki tysięcy to pewne.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 7. Data: 2004-01-23 15:28:14
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    U mnie to bylo tak: moze troszeczke na okraglo .. ale zadzialalo:
    a. 4 - nie potrzebowalem ... przeciez wszystkie dane przeszly do 5
    zasilaniem (jezeli chcesz koniecznie 4 to wystarczy ja zainstalowac a
    potem
    przeniesc pliczki z danymi)
    b. na nowy komp skopiowalem baze z 5
    c. zainstalowalem 5+poprawke
    d. podlaczylem skopiowana baze
    e. zainstalowalem 6
    f. zainstalowalem poprawke do 6

    i zadzialalo :)

    jak cos to polecam jeszcze platnik.fork.pl - przydac ci sie moze (mnie
    juz
    d#$& uratowala :)

    RaFaL