  • 1. Data: 2004-01-22 19:32:41
    Temat: usługi udostępniania internetu
    Od: Wladek <w...@c...com.pl>

    Jestem w kropce. Czy w końcu muszę naliczać 22% podatku na usługi internetowe
    (dostawę) od stycznia 2004?

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-22 22:33:40
    Temat: Re: usługi udostępniania internetu
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Wladek napisał(a):
    > Jestem w kropce. Czy w końcu muszę naliczać 22% podatku na usługi
    > internetowe (dostawę) od stycznia 2004?

    Nie- dopiero jak będzie lepiej,czyli od święta pierwszomajowego,a i to nie
    jest przesądzone jak chwalą się co poniektórzy w telewizorni.
    Oni jeszcze się nie poddali i walczą z UE.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13