  • 1. Data: 2003-02-11 22:25:21
    Temat: jak sie ma wpis do ewidencji a GUS
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    witam
    we wpisie do wpisie do działalności podałem jako przedmiot działalności
    handel obwoźny artykułami przemysłowymi
    jutro jade do GUSu po REGON i mam druk RG-1 w którym musze wpisać rodzaje
    działalności w komórce 56 druku
    czy mam napisać własnymi słowami o jaką działalność chodzi ??
    czy wpisać numery PKD ???
    z góry dzięki za pomoc

    Grzegorz Stanek www.BestFoto.Net
    GG: 719391
    www.Drobne.Info

  • 2. Data: 2003-02-12 07:59:04
    Temat: Re: jak sie ma wpis do ewidencji a GUS
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > czy mam napisać własnymi słowami o jaką działalność chodzi ??
    > czy wpisać numery PKD ???

    wpisz wlasnymi slowami( ew. Pani w okienku Cie poprawi), GUS to wlasciwie
    zakwalifikuje i PKD sam Ci nada

    pozdr
    buubbaa