  • 1. Data: 2003-02-11 22:29:43
    Temat: Rozliczenie
    Od: Piotr Turkowski <p...@S...wp.pl>

    Witam!

    Czy prowadzac dzialanosc gospodarczaoparta na uslugach internetowych
    konieczne ejst wystawianie faktury VAT? Chodzi mi o sytuacje w ktorej
    zostaje zawarta umowa o swiadczenuie reklamy poprzez portal www, czy
    wystarczy podpisanie umowy, a nastepnie dostarczenei blankietow
    przelewow? Czy powiedzmy kiedy klient zaklada platne konto e-mail, czy
    istnieje koniecznosc przeslania mu umowy, czy umowa zostaje uznana za
    zawarta w momencie akceptacji regulaminu, a nalzenosci regulowane jak
    wyzej. Dla przykladu u mnie placac za internet wplacam co miesiac tylko
    pieniadze do banku, jedyne potwierdzenie to odcinek, czy to moze tak
    funcjonowac?