  • 11. Data: 2004-07-12 10:27:22
    Temat: Re: jak skorygować ZUS DRA wysłany Płatnikiem?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    PawełJ pisze:

    > tez
    > Mniej więcej to samo napisałem :-) Ale to nieistotne.

    Wiem.
    Podsumowalem, bo narobilem zamieszania i chciaem "naprostowac".
    [...]
    > No i pracownik -dyrektor wyciągnął konsekwencje wobec swojej księgowej. Do
    > czasu wyjasnienia sprawy nie dostaje ona premii (20%). Trwa to już od roku
    > ale jeszcze zus nie wie jak to dalej wyprostować.

    No wybacz, ale pan dyrektorpownien zrewidowac swa decyzje skoro rok nie
    wystarczyl ZUS-owi.

    > I myślisz że miła pani w zus czuje się winna?

    Pewnie dobrze chciala....
    I pewnie do dzis nie wie, dlaczego to wszystko nie zadzialalo..

    Zgadzam sie, ze urzednicy powinni odpowiadac za to, co robia, ale tozupelnie
    inna historia.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-12 10:28:13
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Artur Ch. pisze:

    > Ze tak zapytam: długo prowadzisz już działalność?

    Niedlugo - od 1992.. zona troche dluzej.

    A druczek.. wystarczy mi jesli miesiac bedzie aktualny...

    Boguslaw