  • 1. Data: 2004-05-10 20:16:24
    Temat: jak sprzedawać skrypty (programy)?
    Od: "Michał J." <m...@N...fm>

    Napisałem pewien skrypt w PHP. Chciałbym udostępnić wersję z
    ograniczeniami - za darmo - oraz wersję płatną (50 zł) z możliwością
    usunięcia "stopki" z informacją o autorze.

    Jak wygląda sprawa z podatkami? Czy muszę płacić podatek, jeżeli dochód nie
    przekroczy 2790 zł? Czy będzie potrzebna umowa o dzieło albo działalność
    gospodarcza?

    Bardzo proszę o pomoc. Szukałem odpowiedzi na te pytania w archiwum, ale z
    marnym skutkiem - właściwie, to nie mam pojęcia, czego szukać.

    Pozdrawiam,
    Michał J.